top of page
N STUDIO

N STUDIO - המקום שבו נולדים מותגים

איך נולד מותג?

 

בעולם שבו אנו חיים, יש אינספור חברות ונותני שירות שמתחרים זה בזה במטרה אחת, ללכוד את תשומת הלב של הלקוח. אחד העקרונות החשובים ביותר הוא יצירת הבידול, בלינקס אנחנו אוהבים ״לשבור את הראש״ ממש בהתחלה יחד אתכם ולגרום למותג שלכם לנצנץ מעל כולם. המטרה שלנו היא להפריע לקהל היעד שלכם וליצור מותג שפשוט אין לאחרים.

רוצים לדעת על התהליך?

Untitled-2-01.png
5921454.png
עבודות
Artboard 15.png
Untitled-6-23.png
PSD_01.png
Artboard 5_1.png
מיתוג#סושיאל#לינקספרסום#שיווק#הפקותצילום#.gif.png
343.png
לינקס פרסום מיתוג ושיווק.jpg
AdobeStock_571631420.jpg
מיתוג#סושיאל#לינקספרסום#שיווק#הפקותצילום#.gif.png
44.jpg
אינסטה-06.png
Untitled-2.png

כשאנחנו מדברים על מותג, הדבר הראשון שקופץ לנו במחשבה זה הלוגו של אותו המותג. לוגו משמש באופן ויזואלי ייצוג חזותי של מותג שמאחוריו עומדים ערכי המותג, הזהות והמהות שלנו, היצירתיות שלו, הבידול שלו ומה לא. 

 

אנחנו בלינקס אוהבים להתעכב על הלוגו, שאתם בסופו של דבר תהיו שלמים איתו ב-100%. 

 

לוגו מטופל היטב מביא יתרונות רבים לעסק. אז למה בעצם יצירת לוגו היא חיונית וכיצד היא יכולה להשפיע על הצלחת המותג. 

 

בראש ובראשונה, לוגו ממלא תפקיד מרכזי בביסוס זיהוי המותג. בשוק צפוף, שבו הצרכנים מופגזים באינספור אפשרויות, לוגו ייחודי ובלתי נשכח יכול לגרום למותג לבלוט מהמתחרים. כאשר משתמשים בלוגו מטופל על פני נקודות מגע שונות כגון אתרים, פלטפורמות מדיה חברתית, אריזה וחומרי שיווק, זה יוצר שיוך ויזואלי עם המותג. עם הזמן, זה מוביל להכרה מוגברת של המותג ולהיזכרות בקרב הצרכנים לינקס מכירה את הכוח של לוגו חזק בלכידת תשומת הלב, לעורר סקרנות וליצור רושם מתמשך על קהל היעד.

יצירת לוגו תורמת לעקביות המותג. לוגו משמש כבסיס עליו בנויים כל שאר האלמנטים החזותיים של המותג. הוא מבסס זהות ויזואלית מגובשת המאחדת היבטים שונים של התקשורת של המותג. על ידי הבטחת השימוש בלוגו באופן עקבי בכל הפלטפורמות ונקודות המגע, עסקים יכולים ליצור חווית מותג חלקה ומזוהה. עקביות זו בונה אמון והיכרות בקרב הצרכנים, ומקלה עליהם לזהות ולהתחבר למותג שמירה על תדמית מותג עקבית ומינוף הלוגו היא כלי להכרה ונאמנות למותג, אנחנו בוחרים במותגים הרבה פעמים בגלל המותג עצמו ולא בגלל איכות וטיב המוצר. 

בנוסף להכרה ועקביות של המותג, לוגו מטופל שעומדת מאחוריו אסטרטגיה מתקשר את ערכי המותג, האישיות והמיצוב של המותג. באמצעות אלמנטים עיצוביים, ערכות צבעים, טיפוגרפיה ותמונות שנבחרו בקפידה, לוגו יכול לעורר רגשות מסוימים ולהעביר את המהות של המותג. לדוגמה, לוגו עם צבעים עזים ותוססים וטיפוגרפיה מודרנית עשוי לשדר תחושה של חדשנות וחשיבה קדימה, בעוד שלוגו עם גוונים רכים יותר ופונטים קלאסיים עשוי לשדר תחושה של מסורת ואמינות. לוגו צריך לייצג במדויק את זהות המותג ולהדהד את קהל היעד שלו, כדי להבטיח שהוא מעביר ביעילות את המסר הרצוי.

חוץ מזה לוגו בעיצוב מקצועי מוסיף אמינות ומקצועיות למותג. בעידן הדיגיטלי של היום, בו לצרכנים יש גישה לשפע של אפשרויות, לוגו מעוצב בצורה גרועה או מיושן יכול לתת את הרושם שהמותג אינו מקצועי או חסר תשומת לב לפרטים, אבל לוגו מושך מבחינה ויזואלית ומבוצע היטב משרה אמון וביטחון בצרכנים, מה שהופך אותם לסבירות גבוהה יותר לבחור במותג עיצוב מקצועי בונה אמינות, גורם משיכה ללקוחות פוטנציאליים ומיצוב מותג כישות אמינה ואמינה. 

תבינו, 

לוגו הוא כלי רב עוצמה ואסור לזלזל בו הוא עוזר לעסקים לבדל את עצמם, לבסס נוכחות מותגית חזקה ולהתחבר לקהל היעד שלהם.

על ידי הבנת המשמעות של יצירת לוגו, עסקים יכולים להגדיר את עצמם להצלחה בשוק התחרותי ביותר. 

bottom of page